keskiviikkona, elokuuta 12, 2009

Hohhoijaa

Enpäs ole aikoihin tuntenut itseäni yhtä turhaksi ja tarpeettomaksi kuin tällä viikolla töissä. Harmittaa oikein. Johtuu siitä, että olen hyvin pitkälti alityöllistetty. Olen yrittänyt tehdä hommani niin hitaasti kuin suinkin kehtaan ja silti olen valmis viimeistään kahdeltatoista. Keksi siinä sitten vielä tekemistä 3,5 tunniksi. Tilanne on siinä mielessä hullu, että olevinaan osasto ei millään pyöri ilman sihteeriä, mutta toisaalta mulle ei oikein haluta antaa mitään varsinaisia tehtäviä tai vastuualueita. Hyvä esimerkki tästä on se, että olen ollut alusta asti kaikkien käytössämme olevien tietojärjestelmien pääkäyttäjä, mutta sain sen selville vahingossa nyt näin parin vuoden jälkeen.

Pitänee nukkua yönsä hyvin, jotta jaksaa huomenna taas pelata sitä pirun BubbleShooteria.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti