lauantaina, kesäkuuta 27, 2009

Onni ja autuus

Eilisilta ja tämä aamu ovat olleet harvinaisen rauhalliset ynnä rentouttavat. Voin suoraan sanoa, että siksi kun Toka oli yökylässä. Illalla Ekan kanssa katseltiin elokuvaa kaikessa rauhassa ja nukahdettiin siihen, ja aamulla sain nukkua melkein kymmeneen, juoda kahvin rauhassa ja nauttia muutenkin hiljaisuudesta. Tämä kaikki nyt tietysti kuulostaa jotenkin karulta Tokaa kohtaan, mutta minkäs teet. Hänet palautettiin pari tuntia etuajassa, kun kaitsijat olivat uupuneet... Ja iloinenhan minä olin palautuksesta, en kiellä sitäkään! Ikävä sitä papupataa aina kuitenkin tulee.

Olen viettänyt suuren osan päivästä pihalla. Huomasin kauhukseni, että 2 pelargonia oli jäänyt edelleen siihen pikkiriikkiseen muoviruukkuun, jossa olen ne ostanut. Tämä johti siihen, että jouduin lähtemään ruukkuostoksille au naturel, koska purkkeja ei varastosta löytynyt ja koska olin suunnitellut rönyäväni vain kotinurkissa tänään ja tukka oli likainen.

Länttäsin pelargoniat ruukkuihin ja se onkin ollut tämän päivän vaativin ponnistus. Sen jälkeen olen vain maannut pihalla auringossa ja yrittänyt ruskettua, sekä pitänyt huolen nestetasapainosta sangrialla. Olen noudattanut maailman parhainta ja tehokkainta bikinikuntoon hetkessä -ohjelmaa, se ei petä koskaan. Se toteutetaan niin, että otetaan vaatteet pois, laitetaan bikinit päälle ja VALMIS! Ikinä ennen ei ole auringonvalo tuntunut niin puhdistavalta ja lämpimältä ja nollaavalta kuin tänään. Viltillä maatessa tuntui kuin olisin imeytynyt maahan, kun valo lävisti ihon ja lihakset.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti